اینجا، نقطهی تلاقی دو جریان مهم است: استایل زندگی و بازاریابی انسانی. تمام مقالههایی که در این وبلاگ میخوانید، با یک هدف نوشته شدهاند: دادن دیدی علمی، تحلیلی و الهامبخش، برای ساختن یک سبک زندگی و کسبوکار مؤثرتر. برای دسترسی بهتر، مقالهها بعد از انتشار به دو مسیر تفکیک میشوند:
به استایل، انرژی زنانه، چیدمان یا جواهرات علاقهمندید، وارد بخش استایل اثر شوید.
به بازاریابی، سئو، قیف فروش، یا ساخت پرسونای مشتری فکر میکنید، سری به بازاریابیاثر بزنید.
در این راهنمای مدیریتی ۱۴۰۴، با جدیدترین استراتژیهای بازاریابی در شبکههای اجتماعی ایران آشنا شوید و بیاموزید چگونه برند خود را در فضای رقابتی دیجیتال پیش ببرید.