در وبلاگِ اثر، ماجرا تازه شروع می‌شود...​​​​​​​

اینجا، نقطه‌ی تلاقی دو جریان مهم است: استایل زندگی و بازاریابی انسانی.
تمام مقاله‌هایی که در این وبلاگ می‌خوانید، با یک هدف نوشته شده‌اند:
‌دادن دیدی علمی، تحلیلی و الهام‌بخش، برای ساختن یک سبک زندگی و کسب‌وکار مؤثرتر.
 برای دسترسی بهتر، مقاله‌ها بعد از انتشار به دو مسیر تفکیک می‌شوند:​​​​​​​

به استایل، انرژی زنانه، چیدمان یا جواهرات علاقه‌مندید، وارد بخش استایل اثر شوید.​​​​​​​

به بازاریابی، سئو، قیف فروش، یا ساخت پرسونای مشتری فکر می‌کنید، سری به بازاریابی‌اثر بزنید.​​​​​​​

اگر 

۳ استراتژی بازاریابی داده‌محور که فروش صادراتی کسب‌وکارهای ایرانی را تا ۴۰٪ رشد می‌دهد

۳ استراتژی بازاریابی داده‌محور که فروش صادراتی کسب‌وکارهای ایرانی را تا ۴۰٪ رشد می‌دهد
مقدمه صادرات همیشه یکی از مهم‌ترین مسیرهای رشد برای کسب‌وکارهای ایرانی بوده است. در شرایط اقتصادی فعلی که نوسانات ارزی و محدودیت‌های داخلی فشار زیادی بر تولیدکنندگان وارد کرده، ورود به بازارهای جهانی می‌تواند ناجی بسیاری از شرکت‌ها باشد. اما ورود به صادرات صرفاً با داشتن محصول باکیفیت موفقیت‌آمیز نمی‌شود؛ بلکه نیازمند شناخت دقیق مخاطب خارجی، رفتار خرید او، و سازوکارهای تصمیم‌گیری‌اش است. اینجاست که «بازاریابی داده‌محور» نقش کلیدی پیدا …
ادامه مقاله اثر

نوشته های اخیر

دسته بندی ها