اینجا، نقطهی تلاقی دو جریان مهم است: استایل زندگی و بازاریابی انسانی. تمام مقالههایی که در این وبلاگ میخوانید، با یک هدف نوشته شدهاند: دادن دیدی علمی، تحلیلی و الهامبخش، برای ساختن یک سبک زندگی و کسبوکار مؤثرتر. برای دسترسی بهتر، مقالهها بعد از انتشار به دو مسیر تفکیک میشوند:
به استایل، انرژی زنانه، چیدمان یا جواهرات علاقهمندید، وارد بخش استایل اثر شوید.
به بازاریابی، سئو، قیف فروش، یا ساخت پرسونای مشتری فکر میکنید، سری به بازاریابیاثر بزنید.
«رویکرد نوین در استخدام سئوکار: انتخاب تیم بر اساس سبک مدیریتی و معیارهای اخلاقی، نه فقط رزومه. یاد بگیرید چگونه مدیران موفق در سطح بین الملل عمل میکنند.»