اینجا، نقطهی تلاقی دو جریان مهم است: استایل زندگی و بازاریابی انسانی. تمام مقالههایی که در این وبلاگ میخوانید، با یک هدف نوشته شدهاند: دادن دیدی علمی، تحلیلی و الهامبخش، برای ساختن یک سبک زندگی و کسبوکار مؤثرتر. برای دسترسی بهتر، مقالهها بعد از انتشار به دو مسیر تفکیک میشوند:
به استایل، انرژی زنانه، چیدمان یا جواهرات علاقهمندید، وارد بخش استایل اثر شوید.
به بازاریابی، سئو، قیف فروش، یا ساخت پرسونای مشتری فکر میکنید، سری به بازاریابیاثر بزنید.
نمیدانید از تبلیغات، تولید محتوا یا برند شخصی باید شروع کنید؟ این راهنما تفاوت و ارتباط هرکدام را توضیح میدهد تا مسیر بازاریابی خود را درست انتخاب کنید.
چرا بیشتر کسبوکارهای کوچک ایرانی نمیتوانند مشتری وفادار بسازند؟ در این مقاله دلایل روانی و بازاریابی این مسئله و راهکارهای ساخت وفاداری واقعی را بررسی میکنیم.