در وبلاگِ اثر، ماجرا تازه شروع می‌شود...​​​​​​​

اینجا، نقطه‌ی تلاقی دو جریان مهم است: استایل زندگی و بازاریابی انسانی.
تمام مقاله‌هایی که در این وبلاگ می‌خوانید، با یک هدف نوشته شده‌اند:
‌دادن دیدی علمی، تحلیلی و الهام‌بخش، برای ساختن یک سبک زندگی و کسب‌وکار مؤثرتر.
 برای دسترسی بهتر، مقاله‌ها بعد از انتشار به دو مسیر تفکیک می‌شوند:​​​​​​​

به استایل، انرژی زنانه، چیدمان یا جواهرات علاقه‌مندید، وارد بخش استایل اثر شوید.​​​​​​​

به بازاریابی، سئو، قیف فروش، یا ساخت پرسونای مشتری فکر می‌کنید، سری به بازاریابی‌اثر بزنید.​​​​​​​

اگر 

سئو داخلی چیست و چطور انجامش دهیم؟ (راهنمای قدم به قدم)

سئو داخلی چیست و چطور انجامش دهیم؟ (راهنمای قدم به قدم)
در دنیای دیجیتال امروز، فقط داشتن یک وب‌سایت کافی نیست. اگر می‌خواهید در نتایج گوگل دیده شوید، باید با مفهومی آشنا شوید به نام "سئو داخلی" یا On-Page SEO. سئو داخلی، به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که داخل صفحات سایت انجام می‌دهیم تا بهتر توسط موتورهای جستجو درک شوند. این اقدامات می‌توانند رتبه شما را بالا ببرند، بازدید سایت‌تان را افزایش دهند و در نهایت منجر به جذب مشتری شوند.
ادامه مقاله اثر

چطور تقویم محتوایی حرفه‌ای برای برندمان بچینیم؟

چطور تقویم محتوایی حرفه‌ای برای برندمان بچینیم؟
یک تقویم محتوایی خوب، مثل برنامه‌ریزی هوشمندانه برای سفر است. باعث می‌شود محتوای شما هدفمند، منظم، کارآمد و تأثیرگذار باشد. در بازار ایران که هنوز بسیاری از برندها برنامه‌ریزی ندارند، شما با یک تقویم حرفه‌ای، چند قدم جلوتر خواهید بود.
ادامه مقاله اثر

نوشته های اخیر

دسته بندی ها